SOS segítség kérés (Bp és környékéről), EEPROM/EPROM olvasás...
Szolnoki Tibor
2020-05-03 11:49:45 UTC
Sziasztok,

Budapest vagy környéki kollégától kérnék egy szívességért vagy anyagi
ellenszolgáltatásért cserébe, a következő alkatrészek CSAK kiolvasása
tekintetében:
- 24LC128 (DIP8)
- 24C04 (DIP8)
- 27C512 (DIP28)
- 27C801 (DIP32)
- 27C4001 (DIP32)

A fenti alkatrészek mind sima DIP tokosak, a legegyszerűbb írónak
alapból ismernie kell..

Sajnos már nincs időm egy EPROM írót venni, mert az eredmény ma vagy
holnapra kellene.
(Pedig volt is, csak jópár éve kölcsönadtam.... és naná soha nem kaptam
vissza...)

De ahogy elnézem, már elég jókat lehet kapni a kínaiaknál (RT809H és
TL866II+)... Csak hát hirtelen nincs 30 napom a postára :)

Valaki esetleg? Sok csokiért, sörért?...
Házhoz viszem az alkatrészeket egy pendrive-al... és meg is várom :)

Üdv,
Szolnoki Tibor
Puzsár István
2020-05-03 17:56:21 UTC
24LC-t tudom olvasni elvileg, Kispesten, akár még ma is
(cím/tel: gugliba beírod a nevem meg egy EV -t utána...)

Pipi
http://www.puzsar.hu
Sziasztok,
elektro[-flame|-etc]
Nemeth Szabolcs
2020-05-03 18:31:49 UTC
Hello!

Ha van  5V1-es zenered akkor hama-hama tudsz csinalni egy PonyProgot. Az
mindent IS olvas.

Szabolcs
Dienes József

elektro[-flame|-etc]
Szolnoki Tibor
2020-05-03 19:58:33 UTC
Köszönöm a segítséget...
Sajnos a feladat elvégzéséhez (reverse engineering) csak egyben van
értelme mindnek, vagy sehogy :)

Meg közben rendeltem egy Ali-ról egy RT809H-t két tucat adapterrel, hogy
máskor ilyen helyzetbe ne kerüljek :):):):) Bár ezt most a szűkös
határidő miatt nem tudom bevárni amíg megérkezik. De kíváncsi vagyok a
kínai csoda stabilitására... Eddig csak az EETools TopMax (ilyen
volt/van nekem) és Elnec BeeProg2 programozókat ismerem...
         elektro[-flame|-etc]
Nemeth Szabolcs