Mackó kft, a spammer
Kaczmarek Edvárd
2020-05-12 17:22:42 UTC
A ti címetekre is küld szemetet ez a cég? Én felhívtam őket a
véleményemmel és megígértem, hogy soha nem rendelek onnan. Talán ha elég
sokan tesszük, lesz hatása.

Ed
Pipi
2020-05-12 17:46:27 UTC
Ha felhívhatók, ill emailon elérhetők, akkor a hatályos GDPR értelmében jogod van kérni minden adatod törlését a nyilvántartásukból...
Meg kell fenyegetni őket...
A ti címetekre is küld szemetet ez a cég? Én felhívtam őket a véleményemmel és megígértem, hogy soha nem rendelek onnan. Talán ha elég sokan tesszük, lesz hatása.
Ed
elektro[-flame|-etc]
--
Pipi
http://www.puzsar.hu
Kaczmarek Edvárd
2020-05-12 19:17:43 UTC
Post by Pipi
Ha felhívhatók, ill emailon elérhetők, akkor a hatályos GDPR
értelmében jogod van kérni minden adatod törlését a nyilvántartásukból...
Meg kell fenyegetni őket...
Van leiratkozás link, de a kéretlen feliratkoztatással már sértik a GDPR-t.

Ed
Gábor Auth
2020-05-12 19:25:43 UTC
Hi,
Post by Kaczmarek Edvárd
Van leiratkozás link, de a kéretlen feliratkoztatással már sértik a GDPR-t.
Mi lenne, ha tennél feljelentést?
https://www.naih.hu/online-uegyinditas.html
--
Bye,
Auth Gábor (https://iotguru.cloud)
Horváth Zsolt
2020-05-13 05:41:58 UTC
=0A Bocs, hogy nem a t=C3=A9m=C3=A1ba v=C3=A1g teljesen, de m=C3=A9gis...=
=0A=0A Nekem szem=C3=A9ly szerint a h=C3=B3cip=C5=91m tele a spam levelekk=
el. T=C3=B6bbsz=C3=B6r, t=C3=B6bb helyen olvastam, hogy a vil=C3=A1gban az =
elk=C3=BCld=C3=B6tt e-mailek 95% -a (vagy valami b=C5=91d=C3=BCletes r=C3=
=A9sze legal=C3=A1bbis) spam... Sokszor agyaltam azon, hogy mi lenne, ha mi=
ndenki, aki ilyen leveleket kap, megrendelne nagy =C3=A9rt=C3=A9kben minden=
f=C3=A9le baroms=C3=A1got, majd visszak=C3=BClden=C3=A9 illetve nem venn=C3=
=A9 =C3=A1t. Indokl=C3=A1snak meg annyit =C3=ADrna, hogy "Mivel k=C3=A9retl=
en leveleket kapok a c=C3=A9gt=C5=91l...".=0A=0A Tudom, ez sem lenne megol=
d=C3=A1s... :-/ H=C3=BClye egy vil=C3=A1g ez... (is) :D=0A=0A=0A Horv=
=C3=A1th Zsolt=0A=0A=0A"Kaczmarek Edv=C3=A1rd" <edk-***@babakezek.hu> =
=C3=ADrta:=0A>A ti c=C3=ADmetekre is k=C3=BCld szemetet ez a c=C3=A9g? =C3=
=89n felh=C3=ADvtam =C5=91ket a =0A>v=C3=A9lem=C3=A9nyemmel =C3=A9s meg=C3=
=ADg=C3=A9rtem, hogy soha nem rendelek onnan. Tal=C3=A1n ha el=C3=A9g =0A>s=
okan tessz=C3=BCk, lesz hat=C3=A1sa.=0A>=0A>Ed=0A>=0A>---------------------=
--------------------=0A> elektro[-flame|-etc]
Alaksza Balázs
2020-05-13 07:00:54 UTC
Bocs, hogy nem a témába vág teljesen, de mégis...
Nekem személy szerint a hócipőm tele a spam levelekkel. Többször, több helyen olvastam, hogy a világban az elküldött e-mailek 95% -a (vagy valami bődületes része legalábbis) spam... Sokszor agyaltam azon, hogy mi lenne, ha mindenki, aki ilyen leveleket kap, megrendelne nagy értékben mindenféle baromságot, majd visszaküldené illetve nem venné át. Indoklásnak meg annyit írna, hogy "Mivel kéretlen leveleket kapok a cégtől...".
Tudom, ez sem lenne megoldás... :-/ Hülye egy világ ez... (is) :D
Esetleg adóztatná a reklámokat, tudomisén byteonként egymilliárd
forint(adók módjára behajtva, ha nem tudja kifizetni, közmunkában
ledolgozza, milyen szép tiszta lenne az egész ország ennyi
közmunkástól:))) ), akkor egy plaintext levél is kellően sokba kerül,
bevétel is van az államnak, a nav is kélheti magát, meg nekünk se kéne
adblockerekkel meg spam-szűrőkkel szórakozni.
Alaksza Balázs
Pataki István
2020-05-13 07:33:26 UTC
A Kormány köszöni szépen az ötletet, addig is járványügyi különadót kell majd fizetni ezért a listáért, külön az olvasásért és az írásért is.

pi