Szetszedtem 1272
Nemeth Szabolcs
2021-07-14 08:57:12 UTC
En azert remenykedtem benne, hogy ezt kidobod :D

Szabolcs
Szépjónapot Mindenkinek!
http://www.szetszedtem.hu/1272gumirozottvillasdugo/orivohmrol.htm
    Géza
         elektro[-flame|-etc]
Nemeth Szabolcs
2021-07-14 19:02:24 UTC
Hello,

Az jo, hogy szetszeded. Ugy ertettem, hogy  ezt a dugot szetszedes utan
kidobod.

Mondjuk en is nagy gyujtogeto vagyok, de mar probalok lejonni rola :)

Szabolcs
Hello Nemeth Szabolcs!
Post by Nemeth Szabolcs
En azert remenykedtem benne, hogy ezt kidobod :D
Én kérlek mindent szétszedek!
De annyira mindent, hogy a múltkor már nem tudtam
feltölteni az új cikkeket, mert elfogyott a szerveren a hely.
   Géza
         elektro[-flame|-etc]
Nemeth Szabolcs
2021-07-15 12:11:17 UTC
Hello,

Igy vagyok en is a haztartasi kisgepes kontenernel a szemettelepen.

Egyreszt vinnek belole. Meg a szivem megszkad miket dobnak ki.

A kukasok mindig ott lesnek, hogy nem visznek-e valamit.

Az a kamu 14 tranzisztor az biztos olyan mint a regi idokben amikor
reset gombot gyartottunk C64-hez.

Volt rajta egy nyomogomb, meg par tranzisztor-ellenallas-kondi a 4
foldeles, meg a nem hasznalt labak kozott. Jo bonyolultnak nezett ki.

Szabolcs
Most volt Zuglóban lomtalanítás, ami nekem ugye svédasztal.   :o)
évekbeli kamu 14 tranzisztoros zsebrádió, ami mára már