RC osc
Nemeth Szabolcs
2021-07-19 10:21:44 UTC
Hello,

Milyen procit hasznalsz? Atternek 32bitesre. Egyelore STm32 vettem
gyakorlasnak.

Szabolcs
Stm-et kerülöm mint ördög a tömjént.:) Vagy nem lehet kapni, vagy drága, vagy valami.
Nemeth Szabolcs
2021-07-21 09:16:55 UTC
Hello,

Ezt az uzenetet sem kaptam meg. Aztan kiderult, hogy a josagos Google a
spambe tette.

Szoval azt akartam kerdezni, hogy milyen procira fejlesztesz?

Szabolcs
Előbb utóbb csak lesz újra. Nekem ami kellett azt tavasszal lekötöttem, új típusokban most nem gondolkodom, inkább fejlesztésre tettem a hangsúlyt.
A.
elektro[-flame|-etc]
elektro[-flame|-etc]
Nemeth Szabolcs
2021-07-21 10:57:40 UTC
Uhum. Kb en is ezekre gondoltam.

Szabolcs
Atmega / stm32f4xx / espressif.
De középsőt most félretettem kicsit, azokat fejezem be, amihez vagy van polcon cucc, vagy idegállapotba kerülés nélkül kapható. :)
A.