CCIR DISCANT
Nemeth Szabolcs
2021-01-16 12:25:13 UTC
Az anyameknak van egy jo nagy Videoton radioja, arra bezzeg "Helyi adot"
irtak.

Szabolcs
Hello Sandor Szali!
Bár jelentősége 30 éve se volt, de vajon mi lehet az
a DISCANT felirat ezen a rádión? :) Videoton RM 5632 S
Helyi adó kapcsoló. Ha középhullámon a helyi adót
hallgatod, aminek ugye nagy a térereje, akkor ezzel
a gombbal javíthatod fel a hallható sávszélességet,
természetesen az által, hogy lerontod a KF sávszűrőt.
   Géza
         elektro[-flame|-etc]
Nemeth Szabolcs
2021-01-16 20:43:04 UTC
Na, meggugliztam, nekik egy Apollo van. Ugy megtetszett elfogadnam
berendezesnek is :)

Szabolcs
Hello Nemeth Szabolcs!
Az anyameknak van egy jo nagy Videoton radioja...
Majd jönnek azok is, ha egyszer odaérek hozzájuk.
Mármint van Prometheus, AIDA, meg ki tudja mi még...
   Géza
         elektro[-flame|-etc]
Nemeth Szabolcs
2021-01-17 20:43:26 UTC
Hat, azt sajnos nem tudom. Csak emlekeztem erre a feliratra. Es mar
akkor sem tudtam, hogy mit csinal, amikor regebben nyomkodtam.

Szabolcs
De AMben vagy FMben?