chrome nem privát
Horváth Péter
2021-01-29 09:19:57 UTC
Lehet hogy újabb windows telepítővel kellene próbálkozni, hogy ne
kelljen rögtön csinálni az update pl:

https://www.microsoft.com/hu-hu/software-download/windows10

Ez pedig a mese a probléma orvoslásáról:

http://woshub.com/updating-trusted-root-certificates-in-windows-10/
Hali!
mostanában vadi új gép w10pro telepítéskor többször belefutottam,
chrome/edge esetén
hogy több https oldal esetén jön a "kapcsolata nem privát"
magnetbank.hu, otpbank.hu, jofogás.hu, magyarorszag.hu...
tanusítvány problémája van, és ha megnézem az igényelt tanusítványt a
böngészőben a "lakat" alatt,
majd ellenőrzöm az internetbeállítások - tartalom - tanusítványok
alatt, akkor ezek hiányoznak.
netlock, godaddy, microsec, r3 stb
Az én w8 gépemen ezek a tanusítványok települve vannak, ha ezeket
kiexportálom,
 majd a w10 alá beimportálom akkor megjavulnak ezek az oldalak, persze
egyéb oldalak esetén ismét jelentkezhet.
most kb 10 ilyen importálandó van, hogy az ismertebb oldalak jók
legyenek, de ez macera
Mitől nem frissülnek win10 alatt ezek az igény szerint? win update
persze aktuális, vagy épp ez a baj?
Köszi
Horváth Péter
2021-01-29 10:50:25 UTC
Akkor lehet hogy sok baj van ezzel a 20H2 -vel
Post by Horváth Péter
Lehet hogy újabb windows telepítővel kellene próbálkozni, hogy ne
https://www.microsoft.com/hu-hu/software-download/windows10
20H2
Post by Horváth Péter
http://woshub.com/updating-trusted-root-certificates-in-windows-10/
[...]