Bankkartya nem megy
Horváth Péter
2021-01-04 14:53:11 UTC
Én most próbáltam aliexpressen fizetni OTP-s webkártyával, ahogy 1 hete
még sikerült. Most lepattintott hibakóddal.

Viszont paypal-on keresztül sikerült ugyanezzel a webkártyával. Akkor
most hogy van ez a 2 lépcsős azonosítás ??
Netes vásárlásokra bevezették a kétlépcsős azonisitást.
miklajos
Udv,
OPT bankot hasznalok a netes vasarlasokhoz.
A mastercardot nehany napja nem tudom hasznalni, aprobb kifizetesekre sem.
Nem tudom van-e osszefugges, de volt egy ebay/paypalos vasarlasom a
napokban ami refund-al vegzodott (az elado okoskodasa miatt), es kb ettol
kezdve nem ment tobbe (mar a refund elott sem ment), penz van rajta ha csak
el nem loptak...
Velemeny ?
elektro[-flame|-etc]
elektro[-flame|-etc]
Horváth Péter
2021-01-04 16:34:22 UTC
Nem tudom hogy a virtuális webkártyára is vonatkozik ez a 2 lépcsős
azonosítás?

Mert a rendes kártyánál már eddig is be kellett olvasni a QR kódot. De
ha nincs internet a telefonon akkor nem tudok fizetni kártyával?
tegnap, tegnapelőtt, és azelőtt fizettem ali-n, mastercard/Magnetbank,
eddig semmit nem kellett csinálnom,
már "shipped" mind a 3 cucc
---
Volt még pár cucc a kosaramban fizetetlenül, most láttam hogy azoknál
jelentősen megugrott a szállítási díj,
úgyhogy ki is ürítettem a kosaram