Áramfogyasztás költsége napi 9 óra használattal?
Horváth Péter
2021-01-27 15:03:33 UTC
https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/szolgaltatasok/villamos-energia/villamos-energia-tarifak

Mondjuk legyen 1KWh ~38 Ft

Ha egy számítógép átlagosan 100W -ot vesz fel monitorral együtt, akkor
10 óra használat kerül 38 Ft-ba.

Ez 2 SMS díja kb.
Sziasztok!
Ha két ilyen teljesítményű adapterrel van napi 9 órát használva egy
készülék, az mekkora költséget jelent a villanyszámlában?
A két adapter teljesítménybeli eltérése esetén az áramfogyasztás
eltérése külön-külön minimális?
AC Power Consumption (with 60W power supply): 100 – 240 VAC, 50/60 Hz, 2.1 A
AC Power Consumption (with 80W power supply): 100 – 240 VAC, 50/60 Hz, 2.0 A
DC Power Consumption: 12 VDC, 6.67 A
DC12V amelyről a készülék üzemel, az adapter alakítja át számára az áramot.
Csaba
elektro[-flame|-etc]
Horváth Péter
2021-01-28 10:43:23 UTC
6,67A  csak az adapter maximális terhelhetősége. Ennél biztos hogy
kevesebb a valós áram.

2A az meg csak a bekapcsolás pillanatában keletkező áramlökés.

Vagyis ezekből nem lehet megmondani a tényleges fogyasztást.
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat.
Volt egy olyan kérdés, hogy mekkora a készülék áramfelvétele 12V esetén.
Én úgy gondolom, hogy ezt az a paraméter határozza meg, melyet
bemásoltam, de lehet teljesen más, mert nagyon laikus vagyok.
DC Power Consumption: 12 VDC, 6.67 A
Hálózatnál meg 2A amit írtak.
Csaba