Mikrotik HAP AC Lite - USB megosztás
Horváth Péter
2020-12-07 17:58:56 UTC
Erről a fájlmegosztás dologról még nem hallottam. Hol van ez a
winboxban? Ja megvan. Az IP alatt....
Szia,
Igen tudsz pl.: SMB, FTP, de még SFTP-vel is ;)
Az lehet, hogy NTFS-t nem kezel (még nem próbáltam), de ha pl. rábízod
a particionálást, formázást, akkor biztosan menni fog.
Arra figyelj, hogy mekkora árammal terhelheted az USB portot.
Winbox -> IP -> SMB menü
Ha elakadnál szólj és segítek!
Sok sikert
István
Sziasztok!
erről a
routerről. (Ők ajánlották legutóbb USB-s LTE modem, vagy telefon
használatával történő internetezésre ezt a routert.)
Most mást kérdeznék a routerrel kapcsolatban: ezen az USB-n merevlemez
tartalmat is meg tudok osztani? Nem torrentezés és más hardverfüggő
dologra
kell gondolni. Tudok-e szinkronizálni egy távol megosztást ide? Maximum
SFTP megosztásban gondolkodnék, amit szinkronban tartok egy másik
géppel.
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdv: Karcsi
           elektro[-flame|-etc]
         elektro[-flame|-etc]
Horváth Péter
2020-12-08 08:30:45 UTC
Ezt érdemes elolvasni:

https://forum.mikrotik.com/viewtopic.php?t=69175

"File access is for management purpose, nothing more."

"smb feature is for few and small files."

Gondoljuk meg, hogy pl freenas esetén 8GB memória kell 1 TB diszk
megosztásához
Sziasztok!