hülyeséget csináltam, UK nem EU, de akkor most hogy?
Gabor Jordan
2021-01-18 11:40:49 UTC
Üdvözletem,

Céges oldalról elég jól körbejártuk a UK már nem EU témát, erre magán
oldalon meg csinálok egy hülyeséget.

Konkrétan, akartam rendelni valami jó ónszippantót, valamikor ajánlották
nekem ezt, de sokalltam az árát, meg amúgy is van ónszívós pákám.

A hétvégén viszont berágtam az ónszippantóra, amit használok és jobban
mint az ónszívós weller-t, amihez sűrített levegő kellene, de a hangos
kompresszort meg nem akarom bekapcsolni. ...

Szóval most vettem egy ilyet :
https://www.ebay.com/itm/silicone-tip-SOLDER-SUCKER-PUMP-remover-desoldering-tool-Japanese-Engineer-SS-02/252020536679?epid=19034189357&hash=item3aad983567:g:iH0AAOSwgTJbJEea
és azért UKből, hogy ne legyen vám/áfa stb.

Hja, 2 perccel utána jutott eszembe, hetek óta ezen túrázunk céges
oldalról, hogyan kell jól szállítani meg fogadni, magánoldalon meg nem
esik le, hogy UK nagyon nem EU :-(

Nem tudjátok ilyen kis értékű postai forgalomra mi vonatkozik UKből?
Gyanítom vámot és áfát meg vámkezelést fogok fizetni :-(((((

Gondolom ugyan az mint bármi nem EU.

Elvileg, ha a származása EU vagy UK lenne, akkor vámmentesen kellene
bejöjjön, de kezelés lehet akkor is van, viszont egyrészt nem EU/UK a
származás, másrészt gondolom ilyen kisértékű forgalomban senki nem fog
ezzel foglalkozni, rávágják és kész.

Ráb****tam ugye?

Nagyon bosszant a dolog, hogy csinálhattam ilyen hülyeséget. Már az
eredeti ára is zavart, most meg még +áfa és +4eHUF vámkezelés ... Drága
ónszippantó lesz.

Rendeltem volna Kínából, valszeg simán bejött volna minden nélkül :-((

Egyébként az ebay oldalon mejelöltem az item location-nál, hogy
"Europe", csak ez ugye != EU.

ÜDV JG
Gabor Jordan
2021-01-18 11:42:48 UTC
[...]

Ráadásul még elküldöm más email címemről ami nincs ide regisztrálva.
Remélem nem jelenik meg 2x. ... én ma mindent benézek.

ÜDV JG