forgókondenzátor
Károly Borzok
2012-03-07 20:56:31 UTC
Nekem öreg amatőrök azt mondták 100W ra jó lesz ez is.
Üdv
Karesz
Post by Karoly Kovacs
En is ezt irtam Karesznek, oszt aszonta, hogy de neki jo lesz. :)))
Lehet, hogy ozont akar dusitani a telicigizett adoszobaban. :)))
Karoly
2012-03-07 21:36:22 UTC
Hali,
milyen SWR-re? :)

Vegszukseg eseten rajzolnek nyak-tervezovel panelra
megfelelo feluletet, igaz az nem igazi legforgo,
de legalabb egy kis plusz ?r-je is lenne,
oszt 3...6-os tavtartokkal (anyacsavarral)
megoldhato a szigetelesi tavolsag is.
Nyilvan tobb lap parhuzamosan lenne csak jo.

Udv:
Csuva'r Imre

Karoly
Károly Borzok